Ridpasset idag

Hej!

Idag har vi varit nere i stallet och ridit Lukett och Ludde. Var superduper kul!

Vi fick jobba hästarna mycket idag - mycket sits, mycket med magen och mycket ben. Idag har jag börjat fatta hur man gör får att få hästen i form!

Luktett var lagom pigg och jätteduktig. Var supernervös för galoppen (eftersom hon var så busig sist) men även den gick toppenbra - hon galopperade fint i form.

Jag tror även Emmie tyckte det var kul och var nöjd - hon borde vara det :)

Julia var med och fick skritta henne lite senare :). Hon tyckte det var spännande.



Julia hjälpte oss att mocka :)



Emmie fixar Ludde



och jag fixar lukett



Ludde och Emmie kollar rådjuren... eller var det en älg... hi hi



Lukett i fin form








min gulliga lillasyster



Vi kämpade hårt idag :)



Efter ridningen var Emmie och jag på Boxning. Det var också jättekul.

Kramis



Kommentarer
Postat av: sofie

vad duktiga ni är tjejer!! :)

2011-11-22 @ 18:25:33
URL: http://idasofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0