min helg!

förlåt att jag inte bloggat på några dagar.. men har inte orkat eller haft tid,. sorry.
ska nu ialla fall berätta lite om helgen! :D

lördag; vet ni ju, felfri med Bobby!

Söndag: Voltige tävlingen, var där till 8.
sen var jag och mitt lag JÄTTE nervösa! Vi bytte om och ja.. prata och hade kul!
10 så fick vi börja värma upp, ännu nervösare då!
haha, sen övade vi lite på bock och häst, gick jätte bra, och nervositeten blev lite mindre ialla fall:)

sen ställde vi upp för inspringet, HAHAHA, GUUUD VAD NERVÖSA VI VAR! ELLER IALLAFALL JAG!
HAHA.

inspringet gick jätte bra, och resten också! och det slutade med att jag kom 1: a i alla som tävlade skritt :D
är jätte nöjd!

filmer kommer, och mer bilder, jennie har ju lagt upp bilder också :) puss!


fick bli en bild på ponnyn! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0