dagens ridpass + det kommer!

håller på med bilder och filmer nu!

så några kommer jag göra till tidsinställda imorgon, så får ni några då också :)

iallafall, S kunde ju inte idag.
så jag och brorsan stack ner, så red jag en stund barbacka på Ludde, gick SUPER KANON BRA!
han var lagom pigg, och lyssnade.
Travade över 3 kavalettibommar, och han trodde han ägde och var kung, hahah!

var lite lagom glad, fast öronen är fortfarande slickade bakåt dåodå, hehe.

a, men är iallafall nöjd, även om jag inte red riktigt bra, så var Ludde bra!

film kommer, en bild från i Lördag, peace!!



Kommentarer
Postat av: sofie

åh, vad bra att du kunde rida honom :D

2011-11-22 @ 22:01:23
URL: http://idasofiie.blogg.se/
Postat av: Marie

Tror Ludde pudding börjar komma i bättre kondition. Han har blivit betydligt allertare :)

2011-11-23 @ 09:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0