dagens ridpass!

killen var jätte pigg idag, super fin! dock lite stel men alla är väl det? haha, fast det är han ovanligt ofta xD
hehe,, iallfall.

hanteringen gick super, FAST inte i tränsningen. Han brukaar ju retas och dra upp huvet, men jag klarar det alltid själv! men idag, hahah, fick verkligen inte på det, han drog upp huvet, stoppa in bettet, försökte, men då spottar han ut det. Men sen fick jag på det äntligen,, men då fick jag inte spänna... såklart. Jennie hade börjat skritta ute på spåret, så han ville ´ju också dit.. åååh, men det gick iallfall, efter lite tid.

väl ute, så sprutade det glädje! storakillen var bäst!

jag satt ner i traven väldigt mycket, och ja, HAN var ganska snabb, och jag skumpade som en rosa kykling, haha, vad fick jag det ifrån? :p nej, men jag hade inte balansen.. men vi kom igång :)
galoppen gick super! från jennies del också, såg bra ut!

sen när jennie var klar, raceade jag lite, peppade och busade, men han var inte riktigt på det humöret idag..
hehhe

aja, är riktigt nöjd iallafall, han har förändrats MYCKET! men bara posetivt!

imorgon drar jag och jennie ner dit igen, Marie ska ha lektion, MARKARBETE! JAAA!


fina flickor påväg till voltigen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0