dagens ridpass!

hejsan!
dagens ridpass var roligt!
Ludde var ganska ppigg, lite tjurig bara, och Lukett var SUPER pigg som ni kanske läst nåt inlägg ner!
haha, förlåt jennie! xD
aja, till Ludde igen.
började med att skritta, sen skrittade jag på volter, det gick bra. Lite stel bara.
men sen började jag trava, ökade på långsidorna och minskade på kortsidorna.
Han lyssnade jätte bra. Han började smågaloppera, och det är bara bra det! då lyssnar han!
sen i galoppen var hhan seg... la på pisken och han kickade.
åååh, drygt. Och idag var MINA volter som... ja? jag vet inte ens vad.. inte volter iallafall.
sen efter en stund så drog vi ut på en skogsrunda. mysigt, och albin (lillebrorsan) tog kort.
MEN han filmade aldrig mmig, fast jag sa att han skulle det i galoppen, och an gjorde det, fast han glömde att trycka på.. typiskt.
haha, menmen..
sen fick albin rida den sista biten hem, han tackade mig fleraflera gånger efter för att han fick skritta en liten stund. haha, :)
ja, jag är iallafall ganska nöjd med ridpasset, det dög iiallafall :)
bilder och filmer kommer, men jag vet inte vart sladden är, men det vet mamma, och hon är inte hemma :/
en kass ovisad bild på mig och Ludde på hoppträningen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0