Buuuusiga Lukett

Hej!

Idag var jag nere vid stallet och red. Lukett supersprallig, hahah...

Titta... Emmie hon började galoppera och då blev Lukett jätte super pigg. Då sparkade hon bakut typ 1000 gånger . Haahha... Jag tog tag i hennes hals och typ "ramlade", men jag ramlade på fötterna och rumpan så det gick jätte bra. Lika fort som jag kom ner ställde jag mig upp. För Lukett hade sprungit iväg men inte så långt.

Gissa vart hon sprang? Till hagen :P Hahah.. Vet ni vad jag han tänka ? Jag tänkte, men Lukett  och skrattade lite grann. hahha..





Hon var en riktig buse idag. Ros-marie böjade skratta och berättade att på samma sätt hade hon ramlat av och Janne haha.. men Janne ramlade inte av på Lukett. Ros-marie gjorde lite mer illa sig än vad jag gjorde, jag kände inte ens att jag ramlade av . Det var helt naturligt. jajja..

Snart kommer mina kusiner för att de ska fira min födelsedag. Jag fyller år i morgon men vi firar den idag och lite i morgon med familjen.


Kraaam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0