2011-11-13

uteritten var mysig idag!

fast det blev både i padocken och skogen.
red Ludde, saknat den hesten faktiskt <333

iallafall, kände direkt att han var pigg och framåt!
posetivt!

skrittade, gjorde han mjuk och sedan travade jag lite, försökte jobba honom neråt, men gick inte så jätte bra, menmen, han la inte öronen bakåt och var seg heller, öronen frammåt och pigg!
sen uteritt, blev väl än 30 min i skogen, och 30 min i padocken. Helt lagom!

imorgon drar jag och Jennie ner direkt efter skolan, mockar och rider.. inte så länge, för ska på boxning sen antadligen. Men ska mysa ´med Ludde JÄTTE mycket också !

ja, sen hade jag ingen voltige. Tråkigt, men gjorde en annan sak som också var rolig ! :)
jag hamna i lag grön, på söndagar, vilket jag tycker är skönt :)

aja, ska sova nu, så jag orkar skola imorgon :(
eller, först ska jag se på ponnyakuten som jag missa idaaag



pusssss

ska försöka ta nya bílder snart, börjar få dåligt med det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0