voltigen!

nja, den gick sådär tycker jag.

började med att jag kom dit och träffade vänner och lagkamrater osv.
vi hade kul, sen bytte vi om och fixade hår osvosv...
sen såå efter någon timme så började vi värma upp, och fick veta att vi skulle ha Ayla. typiskt.. ville ha Lorden.
menmen.. övade på ayla och hon verkade lugn. Vi skulle göra våra kur övningar i trav, sen grundsitts/swing i galopp. Men sen började alla folk komma, och Ayla blev stressad osv. Men vi körde på!
kur övningarna gick ganska bra ialla fall, men fick aldrig göra i galopp, pga att hon var jätte stressad och jorden var inte tillräckligt spänd.

Sen blev det lite knas vid inspringet men skitsamma!
ja, folk tyckte vi var duktiga och det är huvudsaken!

nu ´är jennie i Thailand, saknar henne såå!
men vi ska pratas via datorn, så får jag ändå snacka med min fina vän!

imorgon skola, film hela dagen, samt pizza! lyx ♥

film kommer, men det var min storasyster som filmade med sin mobil, men har en bild på när vi står och kollar lite granna, och taggar!


Jag 2:a från vänster :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0