dålig bloggning

alltså, förlåt för att jag suger på att updatera! men har så sjukt mycket att göra just nu!
får betygskuveret på onsdag, och är jätte nervös! men tror jag kommer få helt okej!

på lovet lovar jag er MYCKET bättre bloggning, från min sida. Jennie åker ju iväg, kommer sakna henne!!!
åh, kommer inte klara av att säga hejdå.. 1 månad lixom.. är lång tid.

aja, imorgon är det clearround. Blir Bobby, och känner mig sjukt taggad!
kommer gå så jäkla bra, det känner jag på mig!
ElsaPelsa ska med också! så det blir bra!
kommer film och bilder på det också!

har ställt mobilen på halv 8 imorgon, för att hinna säga hejdå till min fina innan vi åker, för sen hinner vi inte träffas innan hon åker.. (nu börjar jag småböla här lixoooome)

men hon är verkligen en jag behöver i mitt liv, endel av mitt liv ♥♦


men njut nu, av din semester, det är du värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0