tidsinställd! #1

i förrgår så red jag Ludde, både jag och Elsa gjorde det!
Han gick jätte bra! hoppade liite, !
men hoppade en kombination,(stavning)
som första hindret låg på 40 cm kanske, sen ett räcke som vi höjde vartefter.
Till slut låg det på ungefär 65-70?
han gick iallafall superfint!
fast kickade HÖGT när jag la på spöt när han inte lyssnade, HAHAHA! askul!
aja. Och igår så hoppade sofie honom, på böjdspår och galoppombyten, gick kanon enligt mig!
han var lite tjurig osv, men lyssnade och han fick riktigt motion!
börjar komma igång lillkillen!
kommer inte få träffa hhonom på några dagar :/
aja, jag och Elsa ska ialla fall rida honom mycket  när jag kommer hem! :p

red också Lukett förrgår och igår, men det tar jag i ett annat inlägg ikväll/imorgon!

kram!


(OVISAD BILD PÅ MIG OCH LUKETT!!!!)) ful men alltid något.
för vet ni...
jag har orkat sätta in en sladd i datorn, så att bilder kommer in på datorn, deni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0