my dayy typ!

var i stallet idag, och red!

OCH GJORDE DET JAG VERKLIGEN VAR TVUNGEN ATT GÖRA!
ta kort, MENNNNNN...

kameran tog slut på batteri. Så det ända vi kunde göra var att filma små snuttar.

ialla fall! det får komma imorgon!

jag och elsa gick ner till stallet, fixade honom och han var jätte mysig!
ovanligt xd
sen gick vi ut till hagen, där det gick super att riida!
elsa red först, och han har inte gått sen i lördags, men han var otroligt seg.

Men väldigt jobbigt att gå och pulsa i djup snö också.. menmen.
skritt trav och lite galopp blev det!
var nöjda sen och gick in, för vi hööll på att frysa till is.
nejmen, vi red 20-30 min typ :)
så bra det också!

antar att vi ska ner dit imorgon också :)
och då tror jag jag tar och skrittar Lukett lite. Börjar bara med skritt, KANSKE lite trav, för hon har inte gått på SKIT länge, och hon ÄR sprallig då kan man säga. hahahhaha

aja, ska bli kul!

nu på kvällskvisten, sen kl 7 har jag och mamma hållt på att baka, massa julgodis osv !
mysigt mysigt, och ronja och pappa har rullat 3 kg köttbullar! bradäääär! :)

men NU är vi äntligen klara, så nu blir det en snabbdusch sen sängen och film, godnatt!

men somsagt, filmerna kommer imorgon!


ni får en söt bild på mig och Emmsa! (emma) ;p


Kommentarer
Postat av: sofie

jag red han i tisdags :)

2011-12-23 @ 11:55:12
URL: http://idasofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0