lämna en kommentar? (a)

chattade med Jennie igår kom jag på!

och hon hade det jätte bra, saknade många vänner osv, och saknade bloggen!
jag skulle hälsa!
hon hade badat mycket och det var jätte varmt!
det skiljer ju 6 h, så nu ska väl hon snart äta kvällsmat antar jag, medan jag sitter hemma hos mormor och käkar lunch ;p
ahha, aja, saknar henne!
SÅÅÅ, bara för att vi ska göra henne super glada när honn kommer hem kan ni väl skriva typ..något snällt eller så? :D
så vet hon att vi saknat henne :p

super tacksam om ni gör det! puss




kärlek, :D

(kommer komma massa gamla bilder i inlägg ist, alltså, har inte några nya bilder!)

filmerna får komma när dem kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0