Dagens voltigepass!!

gick ganska bra iallafall!

hade Ayla idag, för Lorden var halt. HOPPAS bara att han blir bra innan söndag, då det är juluppvisning..

aja, tillbaka till dagens.

började med sving i skritt och galopp.. gick urdåligt. Men första gången jag körde på henne, så.. men gick ändå blä. I skritt var det bra, men inte i galoppen.. aja.
Sen kurerna i trav, gick asbra!

sen gjorde vi genrep tills på söndag!
gick bra tyckte jag. Sen så fick vi hoppa upp i trav för första gången, VAR ASKUL och det gick jätte bra!
var enkelt :p

sen fick vi stå upp i trav utan händer, gick också super, och hon var enkel.

så är faktiskt riktigt nöjd ändå med voltigen idag. TAGGAD tills på söndag!

nu har jag jätte ont i svanskotan, för att jag  åkte stjärtlapp i backen med lillsyskonen idag här (mormor), och då körde jag på ett gupp, sen hade jag ju voltige, och nu kan jag inte gå nästan. Gör jätte ont.
får se om det går över :))

kram på er!

Får bli en bild från arkivet, pga att jag har morfars dator.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0