bad update :(

woopwoop, haft USEL statestik,. men förstår det, så uselt som jag bloggar. Men svårt nu när jag bloggar själv, blir bättre när Jennie kommer hem igen, SÅKLART!

aja, imorgon bitti, tidigt så åker jag och några i min familj till fjällen, är där tills söndag. Så kommer inte kunna blogga. :(
men har gjort/kommer göra några tidsinställda osv, så inte tomt.
MEN , inte mycket, kommer bli mycket mer sen när jag kommer hem! då har jag mycket att berätta!
aja, måste sova, PUSS!


haha, jag och mamma på julafton, gottis med godis! :I


Kommentarer
Postat av: pelin

Sv: Okej emmie du ser inte ut at gå i 8:an du ser ut som femman hahahaha:)

2011-12-28 @ 10:12:47
URL: http://ponnyybrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0