hon som alltid finns där <3

vet du hur mycket du betyder? du är min allra bästa vän!
kan skratta med dig, kan gråta med dig, kan snacka om allt mellan himmel & jord med dig! du är 3 år yngre, men spelar inte roll, du visar hur en underbar vän ska vara.
rakt över gatan har jag min bästa vän, som alltid finns vid min sida. Rakt över gatan ser jag henne i hennes fönster från mitt fönster. Rakt över gatan bor finaste tjejen på jorden. jag har sån tur att jag har henne, för vet inte vad jag hade gjort utan henne. våra minnen, både pinsamma,läskiga och underbart roliga! har lärt mig att du aldrig får dricka sprite när vi sover över, för då somnar man seriöst aldrig. visst, eftersom du är 3 år yngre, du kanske "leker" mer. men vill hellre leka, än att få vara utan dig, för jag älskar dig, kommer aldrig förlora dig <3
vet du hur mycket du betyder? du är min allra bästa vän!
kan skratta med dig, kan gråta med dig, kan snacka om allt mellan himmel & jord med dig! du är 3 år yngre, men spelar inte roll, du visar hur en underbar vän ska vara.
rakt över gatan har jag min bästa vän, som alltid finns vid min sida. Rakt över gatan ser jag henne i hennes fönster från mitt fönster. Rakt över gatan bor finaste tjejen på jorden. jag har sån tur att jag har henne, för vet inte vad jag hade gjort utan henne. våra minnen, både pinsamma,läskiga och underbart roliga! har lärt mig att du aldrig får dricka sprite när vi sover över, för då somnar man seriöst aldrig. visst, eftersom du är 3 år yngre, du kanske "leker" mer. men vill hellre leka, än att få vara utan dig, för jag älskar dig, kommer aldrig förlora dig <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

oooh! Fick tårar när jag läste och tittade på videon! <3 Du är den bästa kompisen man kan ha! <3<3

2012-03-12 @ 15:57:45
URL: http://ttjejryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0