SORF och Clearround

Hej!

Idag hoppade jag med Layla på clearrounden. Hon var supernervös och jättestressad så jag blev också jättenervös. Hon sprang, skyggade, stannade och slängde sig åt sidan på omhoppningen. På banan var hon också jättestirrig.

Vi kom runt hela banan med 8 fel och jag är super duper nöjd. Hon är ju ny på SORF och har inte varit med på Clearround förut så det var inte så konstigt att hon var rädd. Det var hennes första clerarround! :). Någon sa att det trodde det var hennes första tävling någonsin.

Jag är jätteglad att vi kom runt hela banan - jag gav inte upp :) Vill ha henne fler gånger.











 

Emmie var också med. Hon hoppade 50 cm med Mirte. Hon får berätta själv hur det gick :)

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0