ååå nu är det kväller

Hej!

Nu ligger jag i mammas säng och pyyser. Jag spelade fotboll ikväll och kändes inget i foten. Var jättekul. Vi pratade om Skinnarkuppen som vi ska åka till nu på torsdag. Ska bli jättekul. Åker själv, men mamma och mormor kommer och kollar på lördag. Vi ska sova i ett klassrum och jag ska dela madrass med Fanny.

På torsdag morgon åker jag till Emelie W och tillsammans med henne och hennes familj åker vi med deras husvagn upp. Vi åker efter lunch så vi kan ta det lungt och komma upp i bra tid.

På torsdag kväll kommer de flesta spelarna och även T <3.

Blir fotboll, bad och säkert massa annat kul!

Fotbollen gick bra idag och jag kände jag kunde ta i lite mer igen. I helgen ska jag ta i för kung och fosterland. Försöka vara etta på bollen, kämpa, göra mig spelbar och våga! Taggaaaad!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0