ovärtinlägg, men puss!

hej hej återigen HEJ!
 
har precis hjälpt mina småsyskon med kläder osv, och lillebror gick till kompis.
är barnvakt nu på morgonen, mamma jobbade dygn, pappa började tidigt imorse, så vid 10 byter min bror av mig.
 
alltså, jag har världens bloggtorka, vet verkligen inte vad jag ska skriva om, jo, 1 inlägg om gårdagens ridpass, men gjorde inte så mycket så blir inge roligt att läsa lixom.
 
aja, gör det tråkiga gamla vanliga, berättar om vad jag ska göra idag!!
 
INGET. Vet inte vad jag ska göra idag, regnigt ute & blä väder.
tänkte ringa Ida-Sofia, annars Elsa.
Blir nog att rida Lukett idag också, idag blir det padocken DRESSYR, hon har varit på topp dem senaste dagarna, verkligen jobbat & det har varit SÅ roligt! så idag blir det hårdträning, svetten ska rinna!!! okej, kanske inte såå, mest regnet som kommer rinna men, haha :) nejmen hårdträning ska det bli (:
 
nej, jag avrundar inlägget nu innan det blir allt för tråkigt att läsa, pussheeej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0