nu är jag hemma!

HEJ PÅ ER!
 
äntligen hemma! eller ah, om jag ska vara ärlig så kom jag faktiskt hem vid 7 imorse! 
båten gick 10 i 1 inatt (imorse) och gick iland 5 över 4, och så 2 h bilresa, som fördröjdes med kisspauser osv! 
 
dem här 2 veckorna har varit UNDERBARA, men var så jäkla synd att min magkatarr skulle dyka upp just dem här veckorna..
men blev lite stressit osv dagarna innan vi åkte, så det höll i sig osv.
 
iaf, den första veckan var det väl inte superväder direkt...
mulet, REGNINGT osvosv, och när det väl var fint så blåste det enormt mycket!
 
men den sista veckan var det strålande sol & mellan 24-25 grader varmt! 
så det blev bara stranddagar!
 
träffade fint folk & mysiga promenader i visby stad.
köpte bikinis som bara den! 
hahah, vad tror ni jag gjorde det för?? hihihiih, den som gissar rätt först får en FET länk!! :D
 
iaf, Sandy har varit underbar, & pratar massa! eller pratar & pratar, dadda språker lixom, ahah.
 
men nu känns det riktigt skönt att vara hemma, saknat Jennie enormt och tänkte ta och springa över till henne nu, senare blir det lånsta bad, & PONNYSARNA, underbart ♥
 
nej, nu ska jag somsagt springa över till min kompis, bloggning senare när jag har tid!!
 
och tack världens bästa Jennie som ändå har hållt bloggen på topp! love uu ! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0