ni vet vem jag talar om <3

 
 
denna tjejen får mig att le.
denna tjejen får mig att må bra.
denna tjejen har gjort saker mot mig som INGEN annan gör för mig.
denna tjejen har alltid ställt upp för mig, vad som än hänt!
 
jag kan inte beskriva med ord hur mycket denna tjejen betyder för mig, för utan henne skulle jag inte kunna se det meningsfulla i livet. För hon är som en syster, en lillasyster som inte bor hemma hos mig.
Och varje syster bråkar, även vi, men vi löser det ALLTID, på något vis.
 
för någon vecka sen var jag jätte rädd att förlora min bästa vän, att det inte skulle vara vi längre,,,det var det värsta vi haft på länge. När du bara red förbi mig, jag visste inte vad jag skulle göra. men jag sprang efter, för DU är endel av mitt hjärta. Orden du sa till mig glömmer jag aldrig, och hoppas du inte glömmer mina för jag menade verkligen dem. 
 
I fredags vet jag inte vad som hände, vi blev bara sura, sa bara hejdå till varandra utan att kolla ens, och jag ångrar det supermycket, för det jag egentligen ville var att krama dig hur mycket som helst & bara berätta att jag kommer sakna dig när vi är ifrån varandra, och att du betyder allt. Men det är försent, 3 veckor, kanske 5, kommer vi inte ses, & saknar dig redan♥
 
"du är min bästa vän, och jag skulle aldrig kunna klara mig utan dig, det var därför jag sprang efter dig, jag skulle aldrig gjort det om du inte var mitt allt"
 
jag älskar dig Jennie Johansson ♥
 

Kommentarer
Postat av: Marie

En bästa vän är alltid en bästa vän - oavsett :). Sur, arg, glad, ledsen. Det är ju det som är en bästa vän.

Svar: ja, precis :)
Jennie och Emmie

2012-07-11 @ 16:08:30
URL: http://ttjejryttarna.blogg.se
Postat av: Marie

Hmmrf... Jennie har haft min dator - därav ser det ut som jag har en blogg hahahah.

Svar: hahaha!
Jennie och Emmie

2012-07-11 @ 16:09:21
Postat av: Jennie

Jag älskar dig också <3
Du går inte att skriva med ord hur mycket jag gillar dig! <3
jag att vi inte sa hejdååå och kramade om varandra! <33 Men det kommer vi göra när du och jag kommer hem <3333

Svar: alltid du & jag ! <3
Jennie och Emmie

2012-07-14 @ 16:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0