listalistalista

VET att jag är UR dålig på att följa sånna här! men jag fick en smart ide!
 
har gjort en liste med 14 dagar, en helt egen, och jag kommer göra så att 1 dag kommer det komma 1 dag upp här på bloggen,, vet inte om ni fattar för jag är verkligen urusel på att förklara, men ni förstår nog säkert,.
första dagen kommer upp på lördag! :)
 

dag 1: berätta om en händelse i mitt liv
dag 2: berätta vad jag tycker om Ekeby
dag 3: berätta om en avramling
dag 4: berätta en upplevelse
dag 5: berätta ärligt hur jag är som person
dag 6: berätta varför just Jennie är min bästa kompis
dag 7: berätta hur jag lärde känna Jennie
dag 8: berätta om hur jag fick börja rida Ludde & Lukett från första början
dag 9: lägga ut 2 favoritbilder på mig & Ludde/Ludde
dag 10: lägga ut 2 favoritbilder på mig & Lukett/Lukett
dag 11: berätta vilka bloggar jag läser DAGLIGEN
dag 12: lägga ut en bild från när jag var liten
dag 13: berätta om min största fobi
dag 14: lägga ut en video på när jag sjunger :s
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0