Hopplektion

Hej!

i förmiddags red jag Lukett, hopplektion. Tränade på anridning, sits och avståndspunkt (? tror jag det hette).

Började skritta fram och sen red jag volter och ökade och minskade traven. Sen lika i galopp. Hon kändes jättefin. Pigg trots värmen :)

Hoppade en kombination och en mur med däck i mitten. Hon lyfte bra på benen och vi slutade på ca 80 cm (mamma höjde och tyckte inte det var så högt, men då vi mätte så... haha) Lukett hoppade glatt och tyckte det var kul. Vi brukar ju hoppa lite lägre på henne även om hon kan, eftersom hon är lite till åren ;)

Jag är i varje fall jättenöjd med dagens ridpass.

I morgon blir det troligen uteritt. Mamma ska låna Owe :)

Idag var min lärare Elenor och red. Hon och Stina red Ludde och Owe :)) Hon har hållt på med ponnygalopp, fast det var ett tag sen :)

 
Får bli en gammal bild idag :)
 

Kommentarer
Postat av: stina

Elle hoppade krysset också :D hihi

Svar: Synd jag missade det :)
Jennie och Emmie

2012-07-20 @ 19:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0