dagens ridpass!

ridpasset idag gick faktiskt riktigt bra!
 

började med lite strul, vill inte ta upp det på bloggen.
men sen löste sig allt, ♥
 
gjorde iordning Ludde & Lukett, och vi red barbacka idag.
jag började rida Ludde, och jag blev ÖVERLYCKLIG!
han gick ner på tygeln idag!! jag bara tog lite i tyglarna osv, och han sökte sig neråt PÅ EN GÅNG!
helt amazing, vilken känsla alltså!
 
Både skritt, trav & galopp blev det! och sista galoppen så busade han faktiskt, haha, på långsidan ökade jag & då drog han ner huvet och sköt upp ryggen lixom, haha, ni skulle sett mig, haha! galopperade 1 gång efter det, sen bytte jag & jennie häst!
jennie får berätta hur det gick för henne, kan berätta att det såg fintfint ut! :)
 
Lukett kändes också fin, dock lite stel i höger varv, menmen :)
skritt, trav & galopp blev det där också, innan vi gav oss!
 
skyndade oss att fixa osv, sen skyndade vi oss hem för jag skulle med mamma & pappa till sala!
vi drog till månsan för att fika, jätte mysigt verkligen. tog 2 kulglass, med chokladsås ..mumms!
 
åkte sen hem och sprang runt gärdet med pappa, guud vad dålig kondis jag har,, puää -.-
men gick bra iaf, varmt.
åt spagetti & köttfärsås när jag kom hem, mums, och nu kollar vi på UTOMLANDSRESOR!!
KANSKEKANSKEKANSKE, antadligen nästan helt säkert blir en utomlandsresa i september! :D
lyckligmänniskaaaaa
 
aja, nog pratat, över till en bild på finaste prinsen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0