så kort tid, så mycket att lära!

jag tycker jag själv har utecklats inom ridningen!
alltså, kommer ihåg tydligt första gången jag red på sorf, och det var på hästen Kajsa.
Och nu, från en "dålig"( som alla säger att man är ) ridskoleryttare till en tjej som har stora möjligheter att kunna komma långt! alla har väl det, men det är inte alla som har chansen att rida en häst gratis varje dag, kunna åka ner varje dag och bara mysa som om det vore ens egna. Jag & Jennie har fått en otrolig chans i livet, låter aldeles för stort, men det är verkligen så stort! för mig är det ialla fall!
Och JAG har förändrats sjukt mycket på mindre än 1 år, och det är jag så glad över! för det leder till något posetivt!
somras
kolla hans mage lixom, och kolla mig ahahhaha! vi var okända för varandra, ingen tro till varandra eller något!
Nu



jag tycker ialla fall att jag har,, att VI har förändrats och utvecklats mycket på så kort tid!



Kommentarer
Postat av: Petra

Ni har fått en award av mig på min blogg...http://blogg.alltforforaldrar.se/morzaan/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0