kvarsittning ssssen -.-

har kvarsittning efter skolan, och det är ju kul? haha, inte för att jag gjort något dumt, men alltså missade bussen i fredags, och då får jag och brorsan 40 min för det, hihi.
imorgon är det fredag, fatta nice! :D
ska ialla fall vara med jennie så mycket jag bara kan, och hon gav mig världens bästa sak!
solglasögon, ÅH, kommer inte ihåg vad dem heter nu bara för det, men dem är jätte dyra här i sverige, men där kostade dom inte mycket!
var blyg i början, men sen kom vi igång och hade det roligt, sa till varandra typ hela tiden att vi saknar varandra!
hon är verkligen min allra bästa vän, vet inte vad jag skulle göra utan henne ♥
tränade igår också, puuuhh, jobbigt.
träningsvärk i magen som tusan, men ändå riktigt skönt!

vet inte när det det blir stallet,, det får jennie bestämma! man kan ju inte rida nu, bara is typ ju.
men vi åker väl ner och hälsar på dem osv, :)
fick bli en mysig och fin bild på jennie & Lukett ;)

Kommentarer
Postat av: sofie

det går att rida :) jag red i paddocken idag. red på volten och på fyrkanten. det funkar! om ni ska rida, så rid där eller i gräshagen längst upp :) där är det helt okej

2012-01-19 @ 17:55:58
URL: http://idasofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0