i'm back!

ja, nu är jag tillbaka från bloggpausen!
jennie kom hem igår, men gick nog och la sig strax efter, hon var jätte trött när jag messa..
men hoppas hon säger hej här snart igen! :D
saknat henne enormt mycket, och äntligen hemma! :)
kommer ialla fall bli bättre updatering, nu när båda åker ner till stallet osv.
har engelska nu, och idag slutar vi halv 4. woho -.-
men följer med alva till sorf efter, kollar lite grann osv.
och vilken dag ska jag till stallet? har ingen aning.. men saknar dem ialla fall, det vet jag!
vill åka ner med jennie ialla fall! :)
aja, kommer inte bli mycket update idag.. soorry :'(
men så ni vet, emmie är tillbaka! :D
juppjupp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0