Dagens dag

Hej!¨

Idag har jag varit i skolan, det har varit bra. Först var det Matte, Rast, Tema, Lunch, Rast, Bild, Cafeteria & Tema.
Tema tycker inte jag är så kul, men matten var helt okej. Rasten var bäst ! :D Hehe...

På rasten gungade jag i spindelgungan. Jag gungade med Emelie & Ella. En annan rast gungade jag med Ella, Mimmi, Agnes och Tesla :) Det var jätte kul, förutom att jag slog i huvudet i is kanten! AJ.... Fick ganska ont i huvudet, men det gick över som tur var, annars skulle det inte vara bra...

Till Lunch var det Köttgryta orange och ris. Till cafeterian var det smörgås och saft. Det skulle varit Bullar och chokladbollar också men det blev inte så för de hade glömt eller de hade för lite tid :( Menmen.. det var gött iallafall. Haha.. Jag skulle hjälpa My med skinkan över till cafeterian, då såg jag inte attdet var en öppning på skinkförpakningen, så jag tappade all skinka i trappan :D Haha... Jag och My höll på att skratta ihjäl oss ! Haha...


Gud vad jag är sugen på godiis!!!! :DD :))

Hej då!

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0