sjuk, därför dålig uptadering...

hejj!!
förlåt för verkligen USEL updatering från min sida, verkligen förlåt!
men jag är sjuk, och sen har vi haft massa besök och övernattningar av släkt och vänner osv!
ialla fall, somsagt är jag sjuk. Har varit förkyld länge, men i lördags fick jag feber.
Var inte alls pigg, men igår morse var jag pigg. Städade pappas lastbil, sen åkte jag med mamma, pappa & lillasystern till IKEA. Lillasystern gick in på lek grejjen, så jag fick ensam tid med mamma & pappa, mysigt!!
sen hämtade vi lillasyster och gick och fika. Då var det en man som glodde OBEHAGLIGT på mig & mamma.
men jag såg inte det , bara mamma. jag visste inte ens vem det var...
men sen när vi skulle gå ut, när vi skulle betala, så såg jag en man som bara glodde på mig, jätte obehagligt. (kändes lite som om han spanade in mig lixom, arg blick osv), så jag sa det till mamma, och då var det han vid fikat ocksåå, scaryyy.
ialla fall, sen skulle vi till HÖÖKS, men det hade stängt dåååå!! :(:(:(:(:( typiskt..
iaf, åkte hem, då åt vi osv, sen la jag mig i soffan, var inte så himla pigg dåå.
sen imorse hade jag feber igen :(
därför den dåliga updateringen. Kommer säkert inte bli världens bästa nu heller, men jag vill tacka JENNIE för att hon har skrivit mycket och behållt besökare! ♥
saknar dessutom ponnysarna i stallet, har inte varit där på länge! :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0