Inte orkat

Hej!

Jag har inte orkat skriva på ett tag men det har varit fullt upp. I onsdags var jag ju och red med Emmie. Det gick super med både Ludde och Lukett. Jättenöjd. Ludde red vi barbacka på - kuul. (fast ja Emmie gjorde sig illa så det var mindre kul...)

på kvällen drog jag hem till Milou som hade övernattningsparty. Vi hade urkul och var uppe till 3 på morgonen. Hoppade studsmatta på natten och åt massor med gott. Så igår var jag suuupertrött och seeg.

Gick påskkärring igår :) också. Det är ju fördelen då man fortfarande har åldern inne ha ha. Kul och vi fick massor av godis. Alla var sååå snälla och blev jätteglada då vi kom.




Här är gammal bild på Julia och mig. Tror julia var 2,5 år och jag 7. Ha ha....



Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0