i'm here!

godmorgon!
förlåt för dålig updatering, men har varit så himla fint väder så har tyvärr struntat i bloggen.
men iaf!
idag ska jag vara med Jennie! skitfint ute, soligt och varmt! så vi ska nog hoppa massa studsmatta och bara vara ute! senare blir det voltige,, YEAHHHH!
igår förrästen  var vi med Lukett till grusgropen och klättrade! gick super, och både Lukett, Jennie & jag tyckte det var roligt!
jennie red först, och hade min väst men hennes egna hjälm. Sen när vi skulle byta så tog jag på mig min egna hjälm, men vi glömde helt bort västen, så jag red utan väst, AHAHHA... det kom vi på hemmmaa!
det var därför det kändes så skönt och luftigt ! xD
nej, nu ska jag duscha, ha't bra! kommer nog inte updatera mer under dagen, kanske ikväll! ♥


bild från igår, mer bilder på mig & Jennie från igår kommer senare ikväll eller nåågon gång när jag har mammas dator :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0