hejdå bloggen, förlåt.

jo, nu är det så att jag kommer sluta blogga på den här bloggen.
Har tröttnat på ridningen, och kommer sluta på voltigen.
jag vet inte varför jag har tröttnat, men känner ingen energi alls till hästarna eller stallet, tycker det börjar bli tråkigt nu. Gråter över det, men så är det. sorry. Jennie, vet inte om du kommer fortsätta blogga, eller om du kommer stänga ner bloggen, du gör som du vill kompis♥













förlåt kompisar, men detta är ett aprilskämt! :D
ni gick på det va? hoppas det :D




Kommentarer
Postat av: Marie

Skitunge! Tänkte ringa och fråga hur du mår. För sluta med voltigen trodde jag var omöjligt ha ha. Tänkte att nu har det hänt något allvarligt...

2012-04-01 @ 10:34:16
Postat av: Alexandra.o

Hahha förstod att det var ett Aprilskämt när du sa att du skulle sluta med hästar, voltige och allt :D

2012-04-01 @ 11:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0