Detta är jag

Jag heter Jennie och är 11 år och jag älskar att vara med min familj och och mina kompisar.

Min allra bästa kompis heter Emmie och hon är snart 15 år. Förutom henne har jag tusen andra kompisar som dykter upp i bloggen då och då.
 
Min familj består av:
Mamma= Marie
Pappa= Björn
Lillasyster= Julia
Husdjur= Fenix
Älskar dem allihop.

Mina hobbys är att rida, voltige och att spela fotboll, jag gillar även basket.

Mitt favorit lag i fotboll är Barcelona, i Barcelona är min favorit spelare Messi :)
Min idol i voltige är nog mina lärare just nu, haha ;)
I ridningen är det Malin Baryard och Rolf Göran Bengtsson och flera.

Jag rider två hästar nere här där jag bor. Ena hästen heter Ludde och han är en D- ponny, valack som är 9 år. Lukett är andra hästen som jag rider och hon är en C- ponny och är snart 27 år. Båda hästarna är Conemaror.


Jag har tävlat clerounder på SORF och tävlingar med omhoppning där jag kommit 4:a på Bobby och placerad 1:a på Bull.

Jag är en vinnar skalle, ibland kan jag bli så arg och så besviken att jag nästan börjar gråta. Jag verkligen älskar att vinna :) fast det gör väl alla ;)



Jag tror att mina kompisar tycker att jag är en sprallig, glad, snäll, envis och omtänksam eller jag hoppas det i allafall.

Underbara Lukett ♥



Lucifer - Ludde




Lukett


Underbara Ludde ♥



Kommentarer
Postat av: Mj

Kram

2012-04-27 @ 20:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0