julklappshoppningen!

hejsan!

gick skitabra idag, kom 2:a !

men tänkte berätta lite mer!

kom dit vid kvart i 10. Och då betalade jag, och sen gick jag direkt banan. Kände mig osäker för det var 8 hinder. Först trodde jag det var 7, men sen såg jag att det var 8.
Iallafall, sen gick jag och Elsa och gjorde i ordning Bobby. Och han var INTE rolig.
dryg att tränsa osv.
sen kom vi in vid framridningen. FYFAN SÄGER JAG BARA! vägrade gå, och bara stannade. Hann hoppa 2 gånger innan jag skulle in på banan. Elsa var tvungen att jaga på honom, och då började han bocka. Men blev bara arg!!!!!Men väl inne på banan, var han UNDERBAR! Pigg och glad, och hoppade jätte bra! det slutade med att jag kom 2:a, och är riktigt nöjd! tyvärr glömde vi kameran, så inga bilder från när jag red. Bara från efter när jag fått rosetten osv.
men det får komma imorgon eller sååå!

sen hoppade ju Ludde och Sofie, i 80 cm så kom hon till omhoppning, sen vägrade han ut sig. Sen i 90 cm så v'grade han ut sig på 3:dje hindret. Menmen, var nöjda ändå, eftersom att han inte tävlat på drygt 2 år. Sen är ju underlaget där inne ganska tungt också.. menmen, ska inte skylla. Bättre lycka nästa gång. Längtar till han & jag är ute på banorna!

imorgon vet jag inte hur det blir, har frågat sara om vi kanske kan rida tillsammans, jag sara, sofia och elsa. Men hon har inte svarat, sen vet jag inte hur det blir eftersom att han tävlade idag. Och får se hur vädret är imorgon ocksåå!

ni får en video på förra clearrounden med Bobby, grundomgången!




Kommentarer
Postat av: Alexandra.o

vad roligt grattis:) om du har lust och rida ut med mig någon dag så är det bara att höra av dig ;)

2011-12-18 @ 00:14:54
Postat av: Lisa s

Du var jätteduktig emmie, envis! Det måste man vara :)

2011-12-18 @ 12:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0