gokväller!

städat&städat&städat&städat hela kvällen!
tjänar pengar på det, så nu har jag 200 kr.
sen ska jag få en 50 lapp, sen har jag en egen 50 lapp, sen kommer jag få 65 kr,
sen ska jag städa persan, då får jag ca 50 kr, sen kommer jag få mer!
SKA ialla fall ha dem där ridstövlarna till clearrounden 17 mars, :)
ska ge järnet!
det enda jag ska önska mig i födelsedagspresent är pengar.. :)
imorgon bitti blir det en springtur med Elsa, tidigt!
men kommer inte vara med henne underdagen, hon ska bort osv, men en springtur tillsammans sitter aldrig fel! :)
godnatt!




Kommentarer
Postat av: Marie

ha ha nu låter du som Jennie. Hon har kämpat i nästan ett år.. Hejja hejja !

2012-02-29 @ 07:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0