mina dagar!

förlåt för sämst updatering..

har verkligen varit hemskt dålig, och har faktiskt ingen anledning till det..

ELLER jo,, faktiskt.

mamma och pappa har åkt bort, och som ni INTE vet så har jag sjukt svårt att sova från dem, så jag har haft det lite jobbigt.

menmen, ska inte skylla!

inge stall, ingenting. Skulle ´ner idag men blev inte så.. imorgon vet jag inte.. men iallfall voltige!
är taggaad, vill bara göra konster NUNUNNUNU!

iallfall, har varit med Elsa idag. Vi har varit på julmarknaden i brunn, och där fusk åt jag godis,, (måste simma en timme nu :((( ) men sen köpte jag även en julklapp till mamma! hon kommer nog bli glad!

sen senare på kvällen så fick Jennie vara med! Vi var övertrötta och skratta hela tiden! men det var kul!

då vet ni vad jag har gjort idag! haha, imorgon blir det till att vara med Elsa igen, kanske jennie också`? isåfall kul! sen kommer mamma hem, och innan det ska jag städa med farmor som sover här över natten!

PUSS!


finfina du Lukett ♥


Kommentarer
Postat av: felicia

Fin bild! :D

2011-12-11 @ 11:21:10
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/
Postat av: Amanda

så himla fin häst :D

2011-12-11 @ 12:01:14
URL: http://amandalindblom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0