Voltigeavslutning

hej!

nu sitter jag i sängen och tittar på Mästarnas mästare. Riktigt nöjd med dagens voltigeavslutning. Vi hade Ayla och hon är inte lätt tycker jag, men det var ändå roligt. Hon var riktigt pigg.

Vi värmde upp och tränade upphopp i trav och gjorde våra kürer i trav. Gick bra. Sen gjorde vi tvåkür jag och Yrsa. Jättekul. En stod och en satt på halsen i trav.

Sen körde vi uppvisning för Sala Heby Energi och föräldrar. Jag körde i trav och galopp. Kûr i trav och fana och avhopp i galopp. Svårt på Ayla men det gick faktiskt riktigt bra.

Vi hade prisutdelning:
Jag fick pris för mina avhopp från förra tävlingen.
Julia fick för sina Swingar.

Vi körde voltige ute i paddocken också. Där gick det undan. Stå i trav, upphopp i trav själva, riktiga fanan i galopp och saxen och bakåt swing i galopp. superkul. Fick även göra kvarnen hela varvet runt i galopp.



Uppvärmning i trav



Pigg Ayla ute. Stående i trav :)




Fanan i galopp :)




På väg att göra bakåtswing i galopp... känner mig som Pippi Långstrump ha ha ha


Kramis

Trackback
RSS 2.0