Skoldagen

hej!

Som ni vet så har vi elevens val vecka den här veckan. Igår var det ridning på schemat. Jag red Hedvig och Sofia red Daisy. Vi fick rida lektion för Marie Hillbom - dressyr, markarbete och avslutade med hoppning. Det gick jättebra - vi slutade på ca 70-80 cm. Hedivig var superpigg :)

Efteråt fick skolkompisarna rida och jag ledde Hedvig och hjälpte till.  Vi hade även teori. Superkul dag. :)

Idag cyklade vi till Fläcksjön. På förmiddagen fiskade jag och på eftermiddagen målade jag. Var jättekul. Jag fick en gädda på kroken.

I kväll var jag med fotbollslaget. Mamma och Emmie (+ Julia min lillasyster) red Ludde och Lukett.  Mamma red Ludde och han hade fått duscha efteråt :). Han hade gått jättefint. Jag har ju ridit 5 dagar i sträck ... ville rida .. men... ja ja. :p

I morgon ska vi ner och rida jag och Emmie och i helgen ska mamma hålla lektion för oss - den dagen som inte Sofie rider :)




En gädda... ha ha men inte min... den var mindre ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0