Ludde gick apbra! √

woops, förlåt för dålig updatering, men har seriöst inte haft tid.
iaf, har svenska just nu, och har temat kärlek typ..haha
igår var iaf jag och jennie nere i stallet och red, jennie hoppade Lukett & jag hoppade Ludde.
sen travade jag bara av Lukett medan jennie hoppade ludde några språng!
iaf, gick ASBRA, han var jätte pigg! hoppade en liten "bana", 2 rättupståenden, och en kombination.
på slutet vart det 80 cm! supernöjjd pga att jag har en liten hopprädsla!
så jag ska iaf hoppa honom på lördag, taggatagga! men vet inte om jag ska hoppa honom 1 klass eller 2, hoppar jag 2 ska jag hoppa 50 & 60, annars bara 60 :)

idag får Ludde iaf vila, lukett vet jag inte, kanske rider igenom henne  en snabbis bara! återstå att se!
aja, hare superbra! kanske hör av mig mer idag, men inte säkert, puss ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0