Lördagens ridpass!

Hej!

Idag har jag och mamma ridit. Först åkte vi ner och började ta fram deras saker, efter det gick vi och hämtade hästarna. Jag red Lukett och mamma red Ludde. Vi började med att fixa i ordning dem. Sadlade och tränsade och var nästan klara. Då kom Lisa och skulle rida Cilla. Så jag fick byta sadel till Dressyr sadeln.

Det gjorde inget :) Gick jätte bra, Lukett var jätte pigg och jag skulle galoppera så sprang hon i väg lite men jag blev inte ett dugg rädd utan fortsatte bara att galoppera. Fattade faktiskt galopp från lång sidan den här gången :)

Mamma var jätte glad över att få rida Ludde och hon ska börjad träna honom i dressyren nån dag i veckan. Gick jätte bra med Ludde för mamma, han gick finfint :) Hon tyckte han var supertrevlig!

Vi red även ute en sväng alla tre. Vi ska rida i morgon igen jag, Lisa och mamma :)




Får bli en bild på mig och Ludde idag :)

Kramis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0