Hanna

Hej!

Igår kom Hanna hem till oss, hon skulle sova över här.

Vi började med att smyga på Julia och Emma, sen så var det mat och maten var jätte god, Hackelbackspotatis med fläskfilé. Super gott, alla var så himla hungriga :)

Vi gick ner och började prata, haha hanna trodde f**k you betyde håll i mitt finger när hon var liten, så när jag kom till skolan i typ 1-2:an så gjorde killarna så på skoj och jag sa: Jag vill inte hålla i ditt finger, så berättade de vad det betydde :) hahah... 
vi skrattade så mycket åt det så att vi nästan började gråta av skratt :D hahahahahah. 

Sen ropade mamma att det var efterätt och gissa vad det var? En utav mina favoriter: GINO! :D mums... alla verkade gilla det också :) 


Hade en as bra dag med Hanna. Skulle igentligen på clearound ju, men skulle känna mig så taskig om jag bara stack iväg på morgonen, Hannas mamma sa att då kunde vi kanske ta det en annan dag, men det kanske hade tagit jätte långt tid. Vi träffar ju de så sällan, men ville ändå vara med på clearounden :/ Jaja, går väl flera tåg, men skulle i såfall vara med på Ludde :) 

Hanna åkte hem klockan 12:00 tror jag.





hej dåååå



 

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

tackar så mycket!

2012-05-05 @ 16:46:50
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0