Gårdagens ridpass!

gårdagens ridpass gick jätte bra!
jennie började rida, sen jag, och det gick super bra!
fast hon var lite stel i ena varvet, men hon slappnade av sen :)
mycket galopper blev det, och det var jätte roligt! :D
ialla fall, efter lektionen så red jag på Lukett, och Jennie på Ludde en liten bit ut i skogen, och vi hade roligt hahahhaah! :D

efter så fixade vi dem, mös lite, och sen kom Stina som skulle löshoppa!
dem byggde hinder osv, så medan hon hämtade hästen så hoppade jag och jennie! haha
vi höjde och vi hade superroligt! men jennie får egentligen inte springa pga hennes häl, så då
hoppade hon upp på min rygg och vi "lekte" häst , haha :D

kollade lite på när dem löshoppade och flummade, sen cyklade vi hem ca halv 9! :)
blev en väldigt lyckad kväll om jag säger såå, mysig kväll! :)

en bild från i sömdags, fler kommer under dagen! :)



Kommentarer
Postat av: Stina

Flummade haha!! ;-)

2012-05-29 @ 16:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0