Gårdagens ridpass!

igår hoppade vi ju hopplektion!
hade Ludde, och jag trodde verkligen han skulle vara super seg pga värmen, men han var pigg och glad, och lyssnade!
började med att hämta honom i hagen, sedan borstade och mös.
sen sadlade jag, tränsade, satte på benskydd osv,.
sen började jag skritta, ökade, minskade osv. Samma i trav sen.
sen gick jag in på en volt och försökte jobba honom, men han är så jävla svår, men bra träning får man iaf! haha
galoppen gick bra sen också, blandade lite mellan volt och fyrkant!
sen framhoppningen, började med ett enkelt kryss, som vi sedan höjde och la till ett hinder så det blev en 2: kombination! hoppade det många gånger, och dem flesta gångerna gick det super! kom rätt, och hade bra fart. slutade på 75! :) så är jätte nöjd med gårdagens ridpass!
idag blir det stallet, marie rider Ludde, jag & jennie rider Lukett! blir bra! :D

juste, bilderna kommer idag, någon gång under dagen!


en failbild från i höstas, haha! vad söööt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0