fel intryck

alltså, det jag skrev där nere, har jag försökt att tagit bort, det är bara det att det inte försvinner...
jag menar inte att jennie inte tyckte den var snygg, absolut inte!!
skrev på fel sätt, så ni läser det och får fel intryck lixom.
känner mig aselak just nu, för har pratat med jennie i telefon..
känner mig sjukt elak, men bara så ni vet, försöker ta bort det!

OCH TRO INTE ATT JENNIE ÄR EN SKITSTÖVVEL, för det är hon verkligen inte.
Skitstövveln är jag, som skrev på fel sätt..:)
jennie om du ser det här, sorryy ♥
btw: om vi skulle ta nya bilder, kanske vi kan göra det imorgon om vi hinner innan voltigen, logga in på msn så snackar vii..för emma kunde fixa allt :D puss!

Kommentarer
Postat av: jennie<3

Du är inte alls en skitstövel! <3

2012-05-05 @ 20:06:09
URL: http://ttjejryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0