deepshhit inlägg..

behöver skriva av mig..
ärlighet? jag försöker alltid vara ärlig, även om jag "ljuger" kanske om att det var mina brorsor som började bråka, (heehe), men det gör väl alla syskon.
men annars försöker jag alltid vara ärlig, för ärlighet är ett av de viktigaste man kan vara!
är man ärlig får man mycket mer vänner, och man blir mer gillad utav det!
är det verkligen så?
för mig känns det så, att folk är "ärliga" = falska, och får mycket mer vänner, för dem hittar på massa saker som inte ens är sanna. När sen personen känner , att fan vad har jag gett mig in på, är grupptrycket redan så stort att den inte slutar. Folk snackar skit, och tror dem är coola. ger bitchblickar som ser ut som om dem är bajsnödiga..,
snälla, allt trams är så jävla onödigt, spillo på tiden lixom! har massa "kompisar" som sitter framför datorn och klankar ner på andra,,
"åh, fan vad ful ridhjälm," "Åh, hon kan verkligen inte rida" "hon förstör hästen" , "kolla håret asså",..
GÅ OCH SÄG DET TILL PERSONEN FACE TO FACE DÅ!
nej, för dem är så jävla fega att dem inte vågaar det, så fort dem ser personen in real life, kollar dem bort, och skäms.

tro mig, jag kollar alltid, och jag ser alltid att det är så.
det stör mig så otroligt mycket, att jag inte vågar säga ifrån, men jag har gett mig tusan, att 1 gång till, jag lovar jag får ett utbrott, för jag är trött på det här,
kanske det är en blandning, att vissa personer vill vara ärliga, och chansa på att dem får fler vänner, och vissa kanske vill ljuga om deras liv, och få "vänner" som egentligen inte är dina vänner.
jag LOVAR, att i slutänden är det alltid dem riktiga vännerna som kommer stå vid din sida.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0