då & då

förlåt för vääääärldens dåligaste updatering! verkligen sämst! men har INGEN som helst blogglust nu, för har inga nya bilder, och jaa, orkar inte blogga bara.
men kommer försöka blogga så bra jag kan till på fredag, för på fredag sen så åker jag till Gotland med delar av familjen (: ska hälsa på storebror, skruttan och lina. Skruttan fyller ju år!! :D
1 helt år, gud vad tiden går fort!

idag har jag inte gjort något speciellt, bara varit hemma, sovit, kollat film, städat osv, men på eftermiddagen stack jag ner till stallet som jag inte gjort på länge, red bebis Ludde, men hann aldrig Lukett då jag skulle hem 5.
Ludde gick super, la ut 2 bommar, och tränade att komma rätt och få rätt avstånd mella dem, gick super, och han GASADE på innan, haha fast det bara var bommar :D sööt !
pigg och glad pudding iaf, nöjd!

imorgon blir det HÖÖKS, och kanske köper MINA ridstövar! hoppas mamma & pappa är snälla! eftersom vi la undan dem i lördags :D
sen blir det stallet, marie ska ha lektion! vet dock inte vilken av dem jag ska rida, spelar ingen roll! är ändå sugen att rida Lukett! :D haha, men spelar somsagt ingen rooll :)
den som rider Lukett har iaf dressyrsadeln ;)

kommer komma lite inlägg DÅ & DÅ när jag har tid, bara så ni vet, pusshejj ♥


liten mun jag har, HAHAH :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0