VI VANN, VI VANN

Vi vann, vi vann, helt otroligt!
Så himla glad! Fattar ingenting.

Kan berätta lite grann.

Det började med att jag klev upp klockan 6 på morgonen. Klädde på mig och åt frukost, efter en stund var det dags att åka till sorf för att samlas. När vi kom fram gick jag in till sorf för att leta efter Emmie. Jag hittade henne vid voltigerummet. Emmie och Rebecka skulle gå ner och puttsa skorna så jag följde med dem och gjorde samma sak. Skorna blev vita och blanka som om de var nya igen. 

Vi gick ut till bilen för att börja åka till Östhammar. Nästan alla i lag grön åkte med oss förutom Yrza, även några till åkte med oss. I bilen hade vi as kul. Vi garvade och pratade, de andra var på väg att somna.
När det var ungefär en kvart kvar kom pirret i magen och jag och Emmie började typ skirka... Haha...


När vi kom fram gick jag och Emmie på toa med ganska många mer. Först hittade vi inte toan men Eveline trodde att hon visste vart den låg, hon öppnade dörren och såg en naken kille där inne, alla blev helt galna och bara sprang där ifrån. Till slut hittade vi toaletterna :)

Vi värmde upp och så var det dags för lag grön. Var supernervös trodde jag skulle svimma. Väl inne gick allt jättebra - vi skärpte verkligen till oss allihopa.

Efter lag grön var det jättelång väntan. Showklassen var sist. En timma innan sminkade mamma oss och vi böt om. Tupperade håret flera gånger och massor med spray. Ha ha...

Vi värmde upp och var nu nästan ännunervösare. Väl inne på banan gick allt jättebra. Vi gjorde allt vi hade tänkt, var bara sluttackningen som gick lite fel.

Som Emmie skrev tidigare - så trodde vi verkligen inte vi skulle vinna. Men LAG GRÖN vann sin klass!! Emmie och jag vann showklassen! HELT OTROLIGT ... SÅÅÅ GLAD. Vill tävla igen!



Samling på SORF



Uppvärmningen



Nervösa innan inspringningen
















Blånäsa i pausen :D


Kramis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0