trött på sånt skit!

alltså, tycker det börjar bli ritkigt jobbigt!
det är så här, jag vet och känner många som tycker outfiten när man rider är viktigast.
hur man rider spelar egentligen ingen roll, bara man är snygg.
VISST, jag vill inte se ut som värsta bonden, men jag bryr mig inte egentligen om hur jag ser ut när jag rider.
många köper massa nya ridsaker, både till hästen och till sig själv, och DYRA saker också.
stör mig så otroligt mycket på det. IAF när den personen säger face to face att man rider mycket bättre då.
det är INTE klädsen som avgör hur man rider, verkligen inte! åh, förlåt att detta går ut över er, men är asarg!

JAG skulle vilja
ha hur mycket som helst, skulle vilja ha dem snyggaste och dyraste ridstövlarna som finns, samt en racesafe väst, 5 par JW ridbyxor, KL jacka, ny ridhjälm osvosv, men får jag det? nej, och skulle ALDRIG få det heller.

visst, det är en helt annan sak när man sparar egna pengar, och köper saker man behöver då & då, men vet folk som för det första inte köper för egna pengar, och som köper MINST 5 dyra grejjer i MÅNADEN. serri...

tänker inte peka ut nån eller så, men stör mig så otroligt mycket när man säger så... får mig att tycka att den personen inte ska sitta på hästryggen, utan stå framför kameran eller så..
kan låta som en liten svartsjuk flicka framför datorn som skriver, och kan säga att jag mer en gärna skulle vilja se ut som proffs, men jag förstår väl ändå att jag inte kan få allt i världen.. önskar bara att ni/du också förstod det.
förlåt, hejdå♥




Kommentarer
Postat av: Marie

Jättebra skrivet!



Klart man blir avundsjuk på de som har massa fina saker, men i slutänden är det glädjen, livet och allt roligt man kan ha med kompisarna, familjen och hästarna som är det viktigaste. Även om man rider i mjukisbyxor och gummistövlar (det saknar betydelse när allt kommer till kritan)

2012-03-29 @ 12:13:23
Postat av: Alexandra.o

det är ju verkligen inte kläderna som spelar roll, tycker de som har nya rid grejer typ varje gång de rider bara är bortskämda och att de bara rider för att de tycker att det är snyggt med ridkläder. visst att man kan ha ett par finare rid byxor och tröja när man tävlar och så men annars så spellar det ingen roll, man rider ju för att man tycker det är kul. :)

2012-03-29 @ 16:46:24
URL: http://http://alexandrahastohund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0