till min syster ♥


vill skriva lite om och till min syster!
min syster är det bästa som hänt mig, vet inte vad jag skulle gjort utan henne...
har hjälpt mig egenom så troligt mycket, min svåraste tid.. ja, den hade jag fortfarande
haft om inte hon hjälpt mig.
alla otroligt roliga sommarminnen med dig, alla promenader, alla allvarliga snack, alla roliga fotostunder, alla roliga vindruvsminer framför tvn, ja, ALLT jag gör med dig är så otroligt roligt!
du är min syster, och då bråkar man alltid någon gång!
vi har haft våra dagar, då vi sagt vissa saker man absolut inte menat.
men dagen efter är vi systrar igen, världens bästa!
finns verkligen inget dåligt med dig, kanske något som man alltid stör sig på, men äsch!
DU är min förebild, det är dig jag ser upp till! det är dig jag känner mig trygg med, och det är dig som jag går till så fort deet är något. Du vet allt om mig, för jag berättar allt för dig. JAG vet att du aldrig berättar för någon om inte jag vill det, och du vet att JAG aldrig skulle säga något som du berättar för mig.
du är bra på att retas, men jag är exakt lika bra på det själv, kanske lite bättre?'
när jag var liten var jag heldre med dig, än med en kompis.
jag gick till dig och frågade om vi skulle leka, istället för att ringa en kompis.
men jag hade alltid så roligt med dig. älskade tex när du fotade mig, du sminkade mig skitsnyggt, och valde kläder, gick ut och fotade. Kände mig så speciell, kände mig som världens bästa lillasyster som hade världens bästa storasyster! för det är just vad du är, världens bästaste storasyster!
vad skulle jag göra utan dig? hur skulle allt vara då?
allt skulle vara tråkigt, allt skulle vara trist och grått.. för det är DU som lyser upp min dag,
det är DU som är solen, det är DU som är mitt hjärta, för det är DU som får mig leva livet.
jag älskar dig Ronja Marie Mikaela Strandberg, glöm aldrig det! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0