Clearrounden igår!

det gick jätte  bra tyckte jag!
hann inte rida fram så mycket, för kom lite sent!
men hoppade 2 gånger, och sådär innan jag skulle in!
marie ledde in mig så hon inte skulle resa sig innan vi kom in, men det gick bra!
gick sen in till mitten, och där började det krångla sig..
började småresa sig, vägrade gå och vart lite rädd för kamerorna osv, och jag trodde själv att jag skulle bli ännu nervösare om hon skulle börja resa sig osv, men tvärtom. Så släppte allt!
tryckte på henne, la på pisken lite och sen kom marie och då hoppade hon första hindret, sen flöt allt på!
2,3,4,5,6 gick super bra! hennes galopp är fantastisk skön!! känner ju inte ens att man sitter på en häst! soffa typ!
men sen kom vi till 7:de hindret, och då vart det stopp, men det är bara pga mig, tänkte att det var sista hindret, höll inte om lika mycket osv, så då vart det stopp, men 4 fel bara! jätte nöjd!
Mirte är min nya favvo, har varit rädd för henne förr, men hon är amazing, en så snäll häst trodde jag inte att hon var!
när man väl var uppe på henne så.. ÅH, underbar!
Bull är min favvo också, men kommer 2:a ;)
nästa gång får vi se om jag & jennie hoppar Pudding, annars blir det Mirte! ♥




sötis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0