Badhus med Emmie

Hej!

Idag har jag varit med Emmie i sala, först åkte vi med Pappa in till sorf, vi hade tänkt att vi skulle köra voltige idag igen men det var upptaget, det var något som kallades hoppning i liten grupp som körde och de var över hela ridhuset så om vi hade varit på bockarna hade hästarna blivit skrämmda.

Klockan 11:15 så insåg vi att det skulle komma flera och flera som skulle hoppträna så tillslut ringde Emmie sin morfar så att han kunde komma och hämta oss. Han skussade oss till sala badhus, där mötte vi Albin och Simon som vi var med hela dagen.

Istället för den "långa" krockodilen så var det en hinderbana som var mycket roligare. Jag och Emmie körde den om och om igen, vi körde tävlingar på tid.

REKORDEN:

Jennie: 19 sekunder

Emmie: 20 sekunder

Det var iallafall jätte roligt :D Haha...
Vi åt lunch där smörgås och saft + apelsin och så köpte vi chips så kallade Snax...

Jag, Emmie, Albin och Simon körde jaga, det var roligtare att bli jagad en att vara den som jagar. :) 

Vi var i alla basänger men mest i den men hinderbanan för den var roligast....... :D 
 
Efter 4-5 timmar kom Emmies mamma och hämtade oss inne i badhuset. Vi duschade och klädde på oss sedan åkte vi hem. NU sitter jag vid datorn och är ganska trött ;)


SÖT! <3

Kramis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0